로고

해피락
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    оқушылардың тарих пәні бойынша жобалық қызметін - тәжірибелік зерттеул…

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Myrtis Donaldso…
    댓글 0건 조회 24회 작성일 24-07-10 17:52

    본문

     
     
     
     
     
     

     
     
    оқушылардың тарих пәні бойынша жобалық қызметін - тәжірибелік зерттеулер [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Зерттеу жұмысымен айналысу, шығармашылық жоба жазу оқушының аналитикалық ойлау қабілетін дамытады, шешім қабылдай алу қабілетін қалыптастырады. Оқушыны ізденушілікке баули отырып, ғылым мен техниканың жетістігіне сәйкес армандарына жетуге, өз жолдарын дәл табуға көмектеседі. Мәдени әрекеттер түрлерінен, мысалы, ғылыми зерттеулер мен бағдарламалау, жобалау мен басқару, құрастыру мен т.б. қарым-қатынастардан ӛзгешелігін кӛрсетеді. Тарих бойынша оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру» бағдарламасы тарих міндетті пән ретінде оқытылатын оқу орындарына арналған. Тарих бойынша оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру» бағдарламасы тарих міндетті пән ретінде оқытылатын оқу орындарына арналған. Алдымызда тұрған міндеттеріміз мынадай: оқушының өзіндік және жеке ойлауын қалыптастыру оқушының шығармашылық таланттарын жан –жақты ашып көрсету оқушының сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту сабақ үдерісінде АКТ –ны тиімді пайдалану тарих сабағында оқушының белсенділігін арттыру оқушылардың. Зерттеу нәтижесінде алынған мәліметтердің шынайлығын, біртектілігін, салыстыруға болатындығын және толыққандылығын бағалау. Алынған мәліметтерді әртүрлі әдістер көмегімен, соның ішінде статистикалық-математикалық, өндеу және талдама жасау. Қорытындылау мен ұсыныстар жасау кез келген ғылыми. Мәдени әрекеттер түрлерінен, мысалы, ғылыми зерттеулер мен бағдарламалау, жобалау мен басқару, құрастыру мен т.б. қарым-қатынастардан ӛзгешелігін кӛрсетеді. Зерттеу жұмысымен, жобаларды жазумен айналысу оқушылардың аналитикалық ойлау дағдыларын, шешім қабылдау қабілетін дамытады, оқушыларға өз армандарын жүзеге асыруға және ғылым мен техниканың жетістіктерін табуға көмектеседі, оларды ізденуге итермелейді. 2.3 Тарих сабақтарында өлкетану жұмыстарын тәрбиелік маңызы 2.4 Тарих сабақтарындағы проблемалық және жобалық оқыту 2.5 Оқушылардың зерттеушілік қызметін ұйымдастыру. Зерттеу пәні: бастауыш сынып оқушыларының жаратылыстану пәнінде тәжірибелік-эксперимент арқылы, жаратылыстану пәнін өткізуде мұғалімдерінің жұмысын талдау. Тарих сабағында сындарлы оқыту тәсілдерін қолдану оқушы шығармашылығы мен дүниетанымын дамытудың негізі. ІІ. 2. Тарих сабағында АКТ –ны пайдаланудың тиімділігі мен практикалық қолданысы туралы. ІІІ. Қорытынды. Оқушыларға тарих пәнін оқытуда заманауи әдіс-тәсілдерді қолдану. Мектепте тек қана бір мақсат. Оқушылар зерттеу жүргізуге үнемі қызығушылық танытады, оқу зерттеулерінің тақырыбын таңдауда шығармашылық көзқарас, мақсат пен міндеттерді тұжырымдай білу, зерттеу кезеңдерінде қойылған міндеттерді шешу тәсілдерін өз бетінше таңдай білу; зерттеу нәтижелерін шығармашылық, стандартты емес түрде ұсына білу. Тарих ғылымының ең осал жері де осында. Бұл өте күрделі мәселе. Оны түсіндіру үшін тарих ғылымының ішкі мән-мазмұнына тоқтала кетейік. Жалпы, ғылыми танымда да, ғылыми білімде де екі деңгей.
    Оқушылардың тарих пәні бойынша жобалық қызметін, тәжірибелік зерттеулер
    Зерттеу жұмысымен айналысу, шығармашылық жоба жазу оқушының аналитикалық ойлау қабілетін дамытады, шешім қабылдай алу қабілетін қалыптастырады. Оқушыны ізденушілікке баули отырып, ғылым мен техниканың жетістігіне сәйкес армандарына жетуге, өз жолдарын дәл табуға көмектеседі. Оқыту процесіндегі қозғалыс оның ішкі қайшылықтарын жою барысында іске асады. Тарихты оқыту процесінің диалектикалығы сияқты әдістемені оқып-үйрену де үнемі даму үстінде болады. Тарихты оқыту әдістемесі қоғам алдында тұрған жас ұрпақты тәрбиелеудің кешінді міндеттерін іске асыруға қызмет жасайды. Алдымызда тұрған міндеттеріміз мынадай: оқушының өзіндік және жеке ойлауын қалыптастыру оқушының шығармашылық таланттарын жан –жақты ашып көрсету оқушының сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту сабақ үдерісінде АКТ –ны тиімді пайдалану тарих сабағында оқушының белсенділігін арттыру оқушылардың. Қазіргі заманда Қазақстан мектептерінде тарих пәні қалай оқытылуда? Бұл мәселе қатардағы қарапайым адамнан бастап, Елбасыға дейінгі бүкіл еліміздің азаматтарын мазалайды. Мәңгілік заңдылық: үлгі алу, жөн сілтеу және іс жүзінде. қолдану арқылы үйрету абзал. Ян Амос Коменский. Қазіргі заманда. Проблемалық оқыту кезінде оқытушы ізденіс жұмыстарын ұйымдастырады, оның барысында оқушылар жаңа білім, іскерліктерді меңгеріп, жалпы қабілетін, зерттеу белсенділігін дамытады.

    сауда туралы мақал мәтелдерді жаз мағынасын түсіндір, базар туралы мақал жау тылындағы бала онлайн оқу, жау тылындағы бала әңгімесі дос болайық бәріміз эссе, дос туралы эссе білімді ұрпақ ұлт болашағы эссе, білімді жастар ел болашағы эссе өзім туралы 2 сынып қазақ тілі, казак тили бжб 2 сынып абайдың 1 қара сөзінің мағынасы, абайдың бірінші қара сөзі



    кенесары хан денесі, кенесары хан басы туралы аңыз поздравление на казахском с днем рождения бабушке, поздравления на казахском с днем рождения біліктілікті арттыру туралы заң, біліктілікті арттыру курстары тізімі ену архитектура экзамены, ену архитектура стоимость тянь шань тауының ұзындығы, тянь шань тауы қай материкте орналасқан
    сынып білім алушылары үшін қорытынды аттестаттау
    сочинение на тему изобретения казахстана
    тәуелсізбін тақпақ
    әбу насыр әл фарабидің трактат жазған салаларын табыңыз
    әкеге өлең жолдары

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ кимэп факультеты и специальности ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.